2/06/2009

Bajadera torta


  • 3/4 margarin
  • 250 gr porcukor
  • 2 rúd reszelt csoki
  • 300 gr darált keksz
  • 2 dl narancslé
  • 5+1 dl tej
  • 200 gr darált dió
  • 2 vaníliás puding
  • 2 zacskó tejszínhab

1. rész:

0,5 margarint keverj habosra 125 gr porcukorral, reszeld bele a csokit, add hozzáa a darált kekszet, öntsd hozzá a narancslét, és keverd kompakt masszává. Formáld meg belőle a torta alját.

2. rész:

200 gr darált diót keverj össze 125 gr porcukorral, öntsd le az 1 dl meleg tejjel, és keverd homogén masszává. Kend az első rétegre.

3. rész:

2 vaníliás pudingot főzz meg 0,5 l tejben (ízlés szerint adj hozzá cukrot). Amikor kihűlt, mixerrel keverj bele negyed margarint, és kend az egészet a második rétegre.

4. rész:

Vond be a 3. réteget tejszínhabbal, és kész is:)
P.S: Imádom ezt a tortát, a Homok torta mellett a másik nagy kedvencem. Csak összekutyulod a rétegeket, és a végeredmény egy fantasztikusan finom, krémes torta:) És még csak a sütőt sem kell hozzá bekapcsolni:)Én mindíg a pudinggal kezdem, így mire a többi réteget elkészítem, a pudingot is már rá lehet kenni, így nem kell várakozni:)

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia! Rég írtam, de mindig olvastalak, most viszont írnom kell, mert ez megint nagyon a kedvemre való...:-))
Olyan jól néz ki, hogy jajaj!
Pedig a héten nagyon jók voltunk, nem ettünk édességet. Eddig !
Magam részéről köszönet a receptért! A családét majd később tolmácsolom! :-)

Ottis írta...

Tetszika a tortarecepted, ki probalom egyszer :-)

Renata Kalman írta...

Eva!
Ügyes vagy! :)

Eva írta...

Sziasztok Lányok,

Szmari, sejtettem, hogy ez Neked tetszeni fog:)))Remélem, a család többi tagja is osztja majd a véleményed a "tesztelés" után! És azért annyira nem brutálisan kalóriadús...:)Ottis, bátran készítsd el, ezt a kicsik és a nagyok is egyöntetűen nagyon szokták szeretni:)Renata, jó ismét itt látni Téged!

Puszi Nektek!

Ági, aki főz írta...

Hú, én most konkrétan meghalok ezért a tortáért...

vena írta...

Szia Eva!
Új vagyok itt, és csak ámulok a csodás recepteken.
Gyorsan meg is csináltam ezt a tortát, de nem volt itthon dió, csak mák. Úgyhogy azzal csináltam.
Most hűl, majd jelzem, hogy milyen lett.
üdv..Éva