10/30/2009

Palacsinta:)


  • 3 tojás
  • 0,5 l tej
  • 0,75 dl olaj
  • 16 ek liszt

Összekevered mixerrel a hozzávalókat, kb. 10 percet pihenteted, majd serpenyőben megsütöd a palacsintákat.

P.S: Mindenkinek van jól bevált, saját palacsinta receptje. Az enyém ez, és magam is meglepődtem, hogy még nem osztottam meg veletek, de valahogy mindíg olyan alap dolognak tűnt:)Nem szoktam bele cukrot tenni, mert van, hogy sós töltelékkel esszük (gombás-sajtos-tejfölös, vagy rikottás-spenótos stb), ha pedig az édes variáció mellett döntünk, a tölteléktől épp elég édes lesz. Olajat a serpenyőbe csak az első palacsinta kisütésénél kell tenni, pár cseppet. A többit már olaj nélkül lehet sütni:)Ugye le se kell tagadnom, hogy a dulce de leche miatt sütöttem ezt az adagot?:))))

4 megjegyzés:

Gizi írta...

Nagyon guszták a palacsintáid, és a karamell is szuper lehetett hozzá. Elég hosszú idő elkészíteni, de megfogom csinálni, itt nálad olyan guszta. Remélem nekem is sikerül majd.

Szamóca írta...

Eva, nézz be hozzám és ha van kedved, kérlek, válaszold meg!

Eva írta...

Gizikém, biztosan sikerülni fog majd, és meg leszel elégedve a végeredménnyel!Nincs ám vele olyan sok munka, mint ahogy első ránézésre tűnik, a krém pedig hihetetlenül finom, majd meglátod:)))Puszi!!!

Névtelen írta...

Megcsináltam, tényleg jó :-)
Jó hogy nincs benne bubis víz, mert az sosincs itthon...