11/05/2009

Fehércsokis kókuszgolyók



  • 1 dl tejszín
  • 200 gr fehér csoki
  • 25 g vaj
  • 100 gr kókusz
  • pár csepp vanília aroma
Hempergetéshez:
  • kókuszreszelék
A tejszínt forrald fel, majd vedd le a tűzről, és add hozzá a fehér csokit, a vanília aromát és a vajat. Kézi habverővel kevergesd addig, amíg egységes masszává össze nem áll. Ekkor tedd pár órára a hűtőbe, hogy megszilárduljon. Vedd ki, keverd át az egészet mixerrel, add hozzá a kókuszreszeléket, majd formálj a masszából apró golyókat, végül forgasd őket kókuszba.

P.S: Eredeti recept itt. Lassan közelegnek a Karácsonyi ünnepek, amikor együtt van az egész család, szeretetben, boldogságban, gyertyafény mellett ünnepelünk. Ilyenkor szeretem, ha sok féle aprósüti van az asztalon, így gondoltam, megosztok veletek olyan recepteket, ami gyorsan kész van, és amit én biztosan készíteni fogok Karácsonyra. Hátha a Ti asztalotokra is kerül belőle:)Ez picit emlékeztet a Rafaellora, de tejpor helyett fehécsokival készül. Természetesen ezekbe a golyókba is el lehet rejteni egy-egy pörkölt mogyorószemet vagy koktélcseresznyét:)

6 megjegyzés:

Talita írta...

How beautiful and yummy treat!

Eva írta...

Thank you, Talita:)

Névtelen írta...

Megcsináltam, nagyon fincsi lett! :) Köszi a receptet! Puszi, Jutkity

Eva írta...

Drágám, örülök neki, hogy tetszett Nektek! Egészségetekre:)Puszi!!!

m.tunde írta...

A legfinomabb kókuszgolyó, amit eddig ettem:-) Csak sajnos gyorsan elfogyott... Lehet, hogy máris nekilátok a következő adagnak:-D

Puszi az egész családnak!

Eva írta...

Tündikém, örülök, hogy ízlett Nektek!Puszi