11/15/2009

Meggyes mákos kevert süti


  • 2,5 bögre cukor
  • 2 bögre darált mák
  • 2 pohár liszt
  • 1 sütőpor
  • 1 bögre joghurt/kefír
  • 1 bögre olaj
  • 4 tojás
  • 1 citrom reszelt héja
  • meggy
A hozzávalókat a leírt sorrendben keverd össze, a meggy kivételével, majd öntsd vajazott-lisztezett, közepes méretű tepsibe. Tedd be a 200 C-ra előmelegített sütőbe úgy 10 percre, majd vedd ki, és szórd meg a meggyel. Tedd vissza a sütőbe, és süsd, amíg a teteje szép barna nem lesz.
P.S: Tegnap babalátogatós vendégeink jöttek, de nem akartam túl nagy sütögetésekbe fogni, hanem szeretettem volna valami egyszerűt, ami finom, és gyorsan megvan. Na ez a süti pont olyan, a mák és a meggy nagyon jól kiegészítik egymást, mert a meggy savanykássága tökéletesen ellensúlyozza a süti édességét. 5 perc összedobni, utána már sül magától, és nagyon finom. A meggy mennyisége tetszőleges (akár el is hagyható), mi szeretjük, ha jó sok van benne.

3 megjegyzés:

Andi/cuki írta...

Nagyon szeretjük mi is,nagyon guszta!:-))

pusi írta...

Ez a meggyes-mákos, így ahogy van, tökéletes.Kipróbáltam, szuper! Köszi, hála érte.

Unknown írta...

Én almát raktam bele és azzal is nagyon finom!! :)