1/28/2010

Tejszínes-csirkés lilahagymás tészta kukoricával



  • 300 gr csirkemellfilé
  • 400 gr tészta
  • 3 dl tejszín
  • 1 kukorica konzerv
  • 1 fej lilahagyma
  • 2 ek olaj
  • bors
És még:
  • 2 csemegeuborka
  • petrezselyem
  • reszelt sajt
  • apróra vágott snidling
A tésztát főzd meg lobogó sós vízben, amibe tettél pár csepp olajat is. Közben vágd kisebb kockákra a csirkemellet. Egy nagyobb serpenyőben az olajon párold meg az apróra vágott lilahagymát, add hozzá a csirkekockákat, sózd, borsozd, majd add hozzá a tejszínt, az apró kockákra vágott csemegeuborkát, petrezselymet és a kukoricát is. A tésztát szűrd le, és borítsd az egészet a serpenyőbe, és jól forgasd át. Reszelt sajttal megszórva és apróra vágott snidlinggel meghintve tálald.
P.S: A recept a Nők Lapja Konyhájában jelent meg (November 2009), azzal, hogy én egy kicsit felturbóztam (elég "natúrnak" éreztem, ezért tettem bele egy kis csemegeuborkát, egy kis petrezselymet, reszelt sajtot és snidlinget, így jobban igazodott a mi ízlésünkhöz, de persze készíthető az eredeti recept szerint is:))

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mennyi tejszínt???

Zsófi

Eva írta...

Hihii, de jót nevettem! Ilyet írtam, hogy 3 dl tészta:)))Na megyek, ki is javítom! Nem a tészta a 3 dl hanem a tejszín! Köszi hogy szóltál, Zsófi!