2/07/2010

Mindent egybe ebéd

Amikor nincs időm sokat pepcselni a konyhában, mégis ennénk valami finomat, akkor szoktam ezt a megoldást választani. Nagyon egészséges, mert nincs benne egy gramm hozzáadott zsiradék sem, és nagy előnye, hogy kedvünkre variálhatjuk, hogy mi kerüljön bele. Hogy mibe? Hát egy jó nagy sütőzacskóba (ezt a trükköt is természetesen Anyutól lestem el:))Az én sütőzacskómba a következők kerültek:
  • 3 db csirkecomb
  • 3 szelet karaj
  • 1 fej karfiol
  • 4 közepes krumpli
  • 1 hagyma
  • 500 gr zöldborsó
  • bors
  • olasz fűszerkeverék
  • vegeta
A húsokat sóztam, borsoztam, megszórtam egy kis fűszerkeverékkel. A karfiolt megmostam, rózsáira szedtem, a krumplit szintén mostam, hámoztam, és nagyobb hasábokra vágtam. A hagymát megtisztítottam. A zöldségeket picit sóztam, és megszórtam olasz fűszerkeverékkel. Ezután már nincs más hátra, mint a húsokat, a karfiolt, krumplit, hagymát és a zöldborsót belepakolni egy extra nagy sütőzacskóba, a zacskót néhány helyen megszúrkálni, hogy a gőz ki tudjon belőle jönni, és 200 C-on kb. 1 órát sütni. Amikor kész, akkor a húst még egy 10 percig grill funkción pirítottam, hogy szép színe legyen:)

P.S: Nagyon finom, és egyáltalán nem száraz, mert a hús is, és a zöldségek is engednek egy kis levet, és mindez szépen összesül. Persze lehet más fajta húst és zöldségeket is használni, szabadon lehet variálni, ettől jó az egész:)Áldom azt az embert, aki kitalálta a sütőzacskót, tényleg szuper!

1 megjegyzés:

Ms. Poppy írta...

A sütőzacskó szuper dolog, én is nagyon szeretem. Ha nem diétásat készít az ember, egy kis bor is mehet bele, nagyon fel tud dobni egy-egy ételt. Sőt, én még megszurkált vagy felezett citromot is szoktam a zacsiba dugni, így nem szárad kis az amúgy sovány husi.