2/01/2013

Zöldséges couscous

  • 3 ek olívaolaj
  • 1 hagyma fekkockázva
  • 2 sárgarépa felkarikázva
  • 2 piros kaliformiai paprika felszeletelve
  • 2 kisebb cukkini felkarikázva
  • bors
  • vegeta
  • apróra vágott friss bazsalikom
  • 0,5 kk fokhagyma granulátum
  • 2 dl couscous
  • 3 dl leves alaplé

A felforrósított olívaolajon pirítsd üvegesre a hagymát, add hozzá a  sárgarépát, cukkinit és a paprikát, sózd, borsozd, szórd meg egy kis vegetával. Picit pirítsd, épp csak amíg a zöldségek roppanósra nem pirulnak (ez kb 5-6 perc). Add hozzá a bazsalikomot és a fokhagyma granulátumot, keverd össze, majd add hozzá a couscoust, öntsd hozzá a levest, és forrald fel. Amikor már forr, vedd le a tűzről, fedd le, és hagyd állni, amíg a couscous magába nem szívja a folyadékot és meg nem puhul (ez olyan 8-10 perc). Villával lazítsd fel, hogy a couscous szemek elváljanak egymástól, és már tálalhatod is:)

2 megjegyzés:

Arvens írta...

Sziasztok!

Arvens vagyok Washington DC-bol. Ez a "zoldseges couscous"- os koret fantasztikus! Ugy keszitettem el, ahogy le volt irva, es nagyon jo, hogy rogton dupla adagot foztem, mert ahogy keszen lett, es csodalkozva kostolgattam, becsodalkoztam a felet. Miert csodalkoztam, mert annyira fantasztikus volt, es 20 perc alatt keszen is lett.
Feltetlenul probaljatok meg!
Ez a hely amugy is csodalatos!
Udv, Arvens

Eva írta...

Arvens, de kedves vagy!Nagyon örülök, hogy ízlett a couscous!Remélem, még sokszor látogatsz majd el hozzám!