5/21/2014

Tutti Frutti Smoothie



  • 1 bögre málna/eper (lehet fagyasztott is)
  • 1 bögre friss ananász (ha konzerv, mehet a levéből is bele)
  • 1 bögre natúr zsírszegény joghurt
  • 1 banán
  • 1 bögre 100 %-os narancslé (frissen facsart a legjobb)

A hozzávalókat turmixgépben krémesre turmixolod, és már ihatod is!

P.S: Mostanában teljesen rá vagyok kattanva a smoothiekra. Gondoljatok csak bele egy-egy pohárban mennyi minden benne van, amiért a szervezetetek hálás lesz! És nem mellesleg ebédig biztosan nem fogtok megéhezni!Képzeljétek csak, olyan szépen mennek le a kilóim, hogy a héten már 5-tel kezdődött a kilóim száma, aminek nagyon örültem, tekintettel arra, hogy 71 kilóval mentem alig egy éve szülni! Szóval átléptem a bűvös lélektani határt, aminek most nagyon örülök:)Még pár kiló, és visszatértem a lánykori súlyomhoz:)

Nincsenek megjegyzések: