12/10/2014

Hétvégi csokis kocka


  • 3 tojás
  • 5 ek cukor
  • 2ek gríz
  • 3 ek holland kakaópor
  • 9 ek tej
  • 6 ek liszt
  • 1 sütőpor

Öntet:

  • 5 dl tej
  • 7 ek cukor

Csokimáz:

  • 150 gr étcsoki
  • 50 gr vaj

A tojásokat keverd habosra a cukorral, majd add hozzá sorban a többi hozzávalót. Öntsd vajazott-lisztezett kisebb tepsibe, és süsd 180 C-ra előmelegített sütőben 25 percig. Amíg sül melegítsd össze a tejet és a cukrot. Ha megsült a tészta, öntsd nyakon a tejjel. A csokimázhoz olvaszd össze a vajat a csokival és vond be vele az elkészült süteményt

16 megjegyzés:

Timi írta...

Nem áztatja el az öntet a sütit? Meddig kell várni, amíg be lehet vonni a mázzal?

Eva írta...

Szia Timi,

nem, nem áztatja el, pont tökéletes lesz. Majd látni fogod, hogy másodpercek alatt magába szívja a tészta az öntetet. A csokimázzal nem kell várni, mehet azonnal rá:)

Vanilica írta...

Szeretem az ijen egyszerű de finom sütiket.

Anikó írta...

Ez megint egy szuper recept, imádom az egyszerű de nagyon finom sütijeidet, azonnal viszem és meg is sütöm, eddig még minden sütiddel nagy sikert arattam :-))))

Eva írta...

Daniela, bas mi je drago:)Istog smo misljenja:)

Eva írta...

Anikó, ennél nagyobb bókot itt a blogon még senkitől nem kaptam:)Köszi

Unknown írta...

Az ilyen ,ly' nem pontos.

Unknown írta...

Hát ez nagyon jó lett!!!
Pont ilyen nagyon csokis, kakaós sütit kerestem.
Tökéletes!
Örülök, hogy rátaláltam.

Ida írta...

Nagyon finom és gyorsan elkészült

Krisztina írta...

Nekem sajnos elázott a sütim. Pedig szerintem úgy csináltam, ahogy le van írva. Mit ronthattam el?? :(

Eva írta...

Szia Kriszti,
Valószínűleg nagyobb tepsiben sütötted, mint én, így vékonyabb lehetett a tészta. Próbáld meg adagokban ráönteni az öntetet, amíg úgy látod, hogy jó (az se baj, ha nem megy rá az összes).
Kellemes Húsvétot!

Julcsi írta...

Nagyon finom süti,de kb. 2 dl tej bőven elég rá!!!!

Unknown írta...

Nagyon gyors és finom. Már 2 sütöm top 1 jellenleg

Unknown írta...

Szia! Mekkora tepsiben sült?

Eva írta...

Szia, kis méretűben süsd, az öntetből nem baj, ha kimarad, mert az a tészta vastagságától függ, hogy mennyitől lesz pont jó.

Judit írta...

Én pontosan úgy csináltam mindent ahogy le van írva le öntöttem sütés után tejjel a süteményt de az alja ázott lett mit rontottam el?😪😪😪