5/03/2015

No guilt diétás csokis muffin



  • 5 tojás
  • 3 ek zsírszegény sűrű joghurt
  • 2 ek édesítő* (nálam 2 ek juharszirup + még folyékony édesítő)
  • 6 ek tejpor
  • 4 ek holland kakaópor (cukrozatlan, természetesen)
  • 6 ek zabliszt
  • 1 zacskó sütőpor
  • vanília kivonat, fahéj ízlés szerint


A tojásokat keverd össze a joghurttal, az édesítővel/juharsziruppal, tejporral, a fahéjjal, kis vanília kivonattal,majd a kakaóval és a sütőporral elkevert zabliszttel. (*Ennél a pontnál én megkóstoltam a tésztát, és nem találtam elég édesnek, úgyhogy löttyentettem hozzá egy kis folyékony édesítőt.)ha már szép csomómentesre keverted a tésztát, adagold papír muffin formákba, és süsd 200 C-ra előmelegített sütőben tűpróbáig (kb. 25 perc).

P.S: A receptet  Dr. Pierre Dukan La patisserie Dukan könyvéből próbáltam ki. A diétás sütikkel valahogy mindig az a baj, hogy nem pont olyan, nem pont ilyenre számítunk, hát, kicsit más az íze, kicsit ez hiányzik belőle, kicsit az. Na, ez a muffin ez pont úgy jó, ahogy van. Tökéletesen jó ízre, nincs benne se cukor, se búzaliszt, és ráadásul több napig is simán bírja anélkül, hogy kiszáradna. Juj, de fogtok érte szeretni!Jó sütögetést!

Nincsenek megjegyzések: